“Dankzij onze lange traditie in de auto-industrie zijn we erin geslaagd mensen met de juiste vaardigheden en de juiste mindset te vinden.”
Sidem vergemakkelijkt zijn klantenservice met een nieuw portaal
- Nieuw Sidem-klantenportaal
- Hoofddoel: vragen stellen gemakkelijker maken voor klanten
- Beschikbaar via: portal.sidem.be
Sidem, de Europese specialist in stuur- en ophangingsonderdelen, heeft zijn nieuwe klantenportaal gelanceerd. Met dit platform wenst het bedrijf in te gaan op de behoefte van klanten om 24/7 informatie te kunnen opvragen.
Focus op de klant
Met de creatie van het nieuwe klantenportaal heeft Sidem, als klantgericht bedrijf, een nieuwe stap gezet om zich te profileren als betrouwbare zakenpartner voor zijn klanten. Via het portaal kunnen klanten back-order documenten traceren, back-order lijsten raadplegen, facturen bekijken, de beschikbaarheid uit voorraad checken voor de onderdelen die ze nodig hebben, en promotiemateriaal downloaden. Het portaal biedt Sidem-klanten een snelle 24/7 service. “Sidem streeft er constant naar om zaken doen zo comfortabel mogelijk te maken. We zijn niet alleen de specialist in stuur- en ophangingsonderdelen. Voor onze klanten zijn wij ook de partner die hen tijd helpt te besparen. Daarom lanceren we het Sidem-klantenportaal”, zegt Peter Verdonckt, Senior Sales & Marketing Director bij Sidem.
Gerelateerd nieuws
” Kwaliteit, betrouwbaarheid en stabiliteit zijn de belangrijkste redenen om met Sidem te werken. Daarom kiezen klanten ons als trusted partner voor de lange termijn.”